poniedziałek, 4 października 2010

Nie może być???? szczęśliwy Poniedziałek??

A jednak
Otóż wygrałam AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


to moje pierwsze wygrane Candy
http://marzena-handmade.blogspot.com/2010/09/mega-paczka-jesienna.html

Nie dość że się urlopuję i poniedziałek uroczy w pogodę to jeszcze taka miła informacja
Dziękuję


Tak poza...to właśnie mniej zarobiona niby jestem..ale tylko ciut, bo bieganie za gulikami sztuki dwa też sporo czasu i energii kosztuje :) zwłaszcza za tym rocznym młodszym :) który ma sto pomysłów na minutę


Nadrabiając handmejdowo dzisiaj będzie skończony szal, który już został wręczony więc wkleić mogę :).Obdarowanej sie podobał na szczęście

Zrobiony z wełny Merino interfoxu w kolorze malinowym. Muszę przyznać że baardzo przyjemna włóczka, taka mięsista i mięciutka
Wyszło prawie 4 motki, druty 6,5

W zamyśle miała powstać jeszcze opaska ale włóczki zabrakło..niedoszacowałam
toteż muszę zamówić i odrazu jeszcze będą mitenki..kiedy nie wiem :), napewno najszybciej jak się da :)









2 komentarze:

  1. No nieźle, ledwo bloga założyłaś a już wygrane się sypia;) no i po nocach takie skomplikowane wzory tworzysz...szacun, ja bym pewnie koło północy nawet zwykły dżersej myliła;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ....się mi fuksnęło :):)...Marzena losuje bosko poprostu :):)
    wzór nie jest skomplikowany zabardzo a nocami się elegancko robi, nikt włóczki nie wyrywa, nie gryzie robótki...a to bezcenne przy tej robocie :)i nawet zamykające się oczy mi nie przeszkadzają

    OdpowiedzUsuń